Hét tenger

Támogatói oldal

2022. december 29. 10:18 - savanyújóska

Azt hiszem, ez is nagy ritkaság – büszke is vagyok rá –, hogy nem a bloggazda kalapoz pénzért, hanem az olvasók jelzik először, hogy szívesen támogatnák anyagilag is azt a munkát, amit a blogger végez, és amit ezek szerint tartanak olyan jónak, hogy akár fizetnének is érte. (Leírni is jó érzés.)

Úgy két hónapja állt elő ezzel az igénnyel Amundsen fedőnevű sporttársunk, és felvetését többen is támogatták. Először nem voltam oda az ötletért, gondoltam sok hűhó semmiért, ami ebből várhatóan bejön, az egy bevásárlásra se lesz elég, akkor meg minek? Aztán tűnődtem a dolgon, és arra jutottam, nyilván nem fogok meggazdagodni ebből, de lélektanilag talán jó hatással lesz rám. A fiatalos lelkesedés ugyanis a fiatalsággal együtt már rég a múlté, és utóbbi időkben egyre gyakrabban gondolkoztam el rajta, mi a fenének csinálom én ezt? Szóval ha már másként nem tudok válaszolni arra, hogy miért írom én ezt a blogot, ösztönözzön munkára az a tudat, hogy a nyájas olvasó fizetővendég, akinek kötelességem a kedvében járni, és akinek jogos igényei lehetnek a pénzéért.

A nyájas olvasók ezt az ösztönzést a blog támogatói oldalán keresztül gyakorolhatják rám, amit itt találhatnak meg:

https://www.donably.com/het-tenger-blog

A támogatás lehet egyszeri, és rendszeres, havonta utalt összeg. A támogatás összegének zsinórmértéke a legtöbb helyen egy csésze kávé ára, de én úgy gondoltam, inkább egy még haszontalanabb kiadást veszek alapul, egy lottószelvény árát. Ez most 350 forint, ezt, és ennek a többszöröseit állítottam be a havi támogatásoknál. A rendszeres havi támogatás természetesen nem jelent elkötelezettséget, az utalásokat bármikor le lehet mondani. Az egyszeri támogatás összege kétezer és ötezer forint. Ezekből mindenki kiválaszthatja a neki megfelelő összeget. Ha pedig ez az összeg nulla forint, azzal sincs semmi gond, a blog tartalma továbbra is mindenki számára hozzáférhető, nem lesznek fizetős tartalmak. Az adakozás teljesen önkéntes, hálás köszönetemen kívül más extra juttatást nem kap érte az adakozó.

A fizetés a Barionon keresztül történik, bankkártyáról, vagy a saját Barion számládról. Gondolom, ennek módját olyan nagyon nem kell magyarázni, manapság már mindenki ismeri a netes átutalásokat. Ha valami nem működik, akkor valószínűleg én állítottam be rosszul valamit, ez remélhetőleg napokon belül kiderül.

Végezetül akkor megragadnám az alkalmat, hogy minden kedves olvasónak boldog, és remélhetőleg békés új évet kívánjak! Egy hét múlva új poszttal indítjuk a 2023-as évet!

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://htenger.blog.hu/api/trackback/id/tr6218012848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2022.12.29. 15:13:15

Én már fel is iratkoztam rendszeresnek. Ez a minimum azután a sok száz oldal után, ami 10+ év után adtál csak merő hobbiból.

Galaric 2022.12.30. 08:39:47

Örömmel csatlakoztam én is. :)

Pelikán 2022.12.30. 14:41:20

Nem szoktam kommentelni, csak olvasok.
Most megteszem.
Támogasson más is, ha teheti.

horthyadmiral 2022.12.31. 02:42:41

Sziasztok! Először is mindenkinek békés, boldog , sikerekben gazdag új esztendőt kívánok. Mivel már én is 45 éves vagyok , kicsit nehezen ment , de csak sikerült ilyen Barion pénztárcát csinálnom. Mivel Visa kártyám nincs, mert az itt Berlinben nekem túl drága , csak így tudok támogatást küldeni, Pay Palom pedig nincs, sajnos :-)
Jövő héten tudok küldeni ha a Barionra megjön amit átutaltam.
Köszönettel tartozom annak aki felvetette a támogatás ötletét :-) Én már vettem itt könyveket is azok is nagyon olcsók voltak, csodálkoztam is. Köszönöm az áldozatos, és roppant érdekes munkádat Zoli!
Jó lenne egyszer találkozni személyesen is, vagy egy ilyen blogtalálkozót tartani :-) Van egy kis horgásztanyám Tiszaugon nyáron szívesen felajánlom annak aki el akar jönni, van csónak is :-) Mivel szakács vagyok, a kajára nem lesz panasz :-)
Köszönettel Szabó József

axelot 2022.12.31. 19:29:15

Sajnos annyit nem tudok utalni, ami arányos lenne az írások színvonalával, és a befektetett munkáddal, de ha kicsivel is, szeretném jelezni, hogy fontos nekem a blog. Eddig csak mi kaptunk, itt az ideje, hogy te is kapj valamint. Bár meggazdagodni tényleg nem fogsz belőle, de azért remélem azt megmutatja, hogy értékeljük a munkádat.
Az e-bookok ára is olyan alacsony volt, hogy szinte szégyelltem magam miatta.

axelot 2022.12.31. 19:32:29

Jut eszembe, a nyomtatásban megjelent írásaid gondolom jogi okokból nem jelenhetnek meg a blogon. Esetleg kaphatánk egy listát, hogy melyik újság hányadik számában találhatjuk őket?

savanyújóska 2023.01.02. 09:26:12

@horthyadmiral: A találkozó felvetődött már párszor, de nem jött össze. Őszintén szólva én se nagyon forszíroztam, írásban szórakoztatóbb vagyok, mint élőben. Megszervezni se nagyon tudnám hol, már nincs se telkem, se hajóm. De ha te feldobsz egy jó időpontot, nincs ellenemre egy zárt körű meeting.

@axelot: A Vitorlázás és a Haditudósító csak utánközölt itt, illetve az Acélmonstrumon megjelent írásokat. A Haditechnikán megjelent cikkekről nincs listám, itt 2008 és 2018 között jelentek meg írásaim. Amikor rákérdeztem azt mondták, az újságban való megjelenés után néhány évvel akár a saját blogomon is közzé tehetem ezeket, de a szerződésben van egy olyan kitétel, mely szerint a szerződéssel ezek szerzői jogát átruháztam a HTnek, úgyhogy a biztonság kedvéért inkább nem jelentetem meg őket máshol is, nehogy kellemetlenségem legyen belőle.

hátramozdító 2023.01.03. 19:48:50

Köszönjük szépen Amundsen sporttársnak, hogy hozzájárulhatunk a blog működtetéséhez, ideje volt már rég, amúgy pedig mélységesen és maximálisan egyetértek axelot értékelésével.

poipoi 2023.01.07. 11:51:37

megtiszteltetés, hogy támogathatom a szerzőt, köszönöm az eddigi cikkeket, az összes előző oldalt is már olvastam, hajrá-hajrá és még egyszer köszi

AchtungPanzer 2023.01.07. 15:49:55

Ennyi év jobbnál jobb írásának olvasása után nem kérdés, hogy támogatom anyagilag is a szerzőt. Köszönöm azt a rengeteg ismeretet, amit eddig ingyen kaptam.
süti beállítások módosítása